Koduse õppimise periood

Koduse õppimise meelespea
  • Edaspidi õpid igal päeval erinevaid aineid. Näiteks esmaspäev on eesti keele päev, kolmapäev matemaatikapäev jne.
  • Vaata igal hommikul kell 10 e-kooli või blogisse.
  • Koosta endale päevaplaan, kuhu lisad lisaks õppimisele ka söögi- ja liikumispausid.Siin on valik liikumispause: http://rgtallinna.blogspot.com/2020/03/made-with-padlet.html
  • Päevaplaan pane nähtavale kohale.
  • Pea päevaplaanist kinni!
  • Õppetöö soovituslik lõpp on 15.00. Kui selleks ajaks on kidagi tegemata ja e-koolis MA, siis püüa ülesanne järgmisel päeval järele teha.
  • Ära jäta õppimist viimasele minutile!
  • Kui mõne ülesande lahendamisega on raskusi, siis võta kohe minuga ühendust (helista või kirjuta e-kooli, kasuta jututoa võimalust).
Edu iseseisval õppimisel! 

*Sõpradega ja õpetajaga suhtlemiseks võid kasutada jututuba:

http://backchannelchat.com/Backchannel/brl1l
  • Sisesta oma nimi (display name). 
  • Kood on olemas.
  • START

Selle lingi kaudu pääsed meie klassi videotuppa:  
https://8x8.vc/235280611/videotund 
Kui tundi või järeleaitamist ei toimu, siis saad seal sõpradega suhelda.


*Kui oled lugenud läbi mõne raamatu, siis kirjuta kokkuvõte sellest siia: https://forms.gle/ZCLFzXv41V14CHQQ9 

*Padletti kirjutamine ja pildi lisamise juhend: https://docs.google.com/presentation/d/1R5emZmjyt0ro9U065kqWe-SQWSKcJUPuHTPqD2HX5_o/edit?usp=sharing
* Padletti lisamise videojuhend: https://www.youtube.com/watch?v=nOo9a4G7v-M&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0f2PxqjTBFYr9gPic2q_hYAZPhxZmIWfrwnzPbWMLkvfRld8gb_7Wola8

31.03 lõimitud ainete päev

Täna on lõimitud õppe päev ja tänase tunniplaani leiad SIIT. 
Asjaosalistele tuletan meelde, et täna on järeltööde tegemiseks piisavalt aega.
Vaadake e-koolist, mis on vaja õpetajale saata, muuta või järele teha ja ajage täna oma asjad korda!
NB! Ära unusta, et reedel on jutu esitamise tähtaeg. Kui sa eile jutu puhtandi kirjutamist veel ei alustanud, saad täna sellega tegeleda

30.03 eesti keele päev

Võimalusel prindi endale tänased töölehed välja.
1. Loe tekst ja vasta teksti lõpus olevatele küsimustele.  
Tänase lugemisteksti ja küsimused leiad, kui vajutad SIIA

Kui tekst loetud ja vihikusse küsimustele vastatud, siis mine edasi järgmise ülesande juurde. 
Osadelt lastelt küsin täna vastuseid. Vaata e-koolist, kas pead saatma pildi või  minu kõnet ootama.
 
2. Mõtle ise jutt.  
Lugu võib olla naljakas, fantastiline, õudne, realistlik, muinasjutuline – just selline, nagu sinul välja tuleb  

Jutu kirjutamise eeltöö  
  • Pane mustandipaberile märksõnadena kirja loo tegelased, loo toimumise koht ja aeg, mõni põnev sündmus, millest loos juttu tuleb Kasuta selleks abilehte, mille leiad klikkides SIIA
NB! Kui sa tahad koostada endale abilehe ise, siis prindi siit välja tühi tabel SIIT  või joonesta valgele paberile ja kirjuta sinna. 
  • Kui jutu eeltöö on tehtud, siis kirjuta loo mustand paberile. 
  • Kui mustand on valmis, siis tee mustandis vajalikud parandused ja täiendused selle kontroll-lehe abil, milleni jõuad, kui klikid SIIA
  • Lase jutu mustandit lugeda sõbral, emal, isal või õpetajal (saada sõbrale või õpetajale pilt). 
  • Pärast vajalikke parandusi kirjuta loo puhtand endanimelisse dokumenti
Enda dokumendi leiad SIIT.

Jutu puhtandi esitamise tähtaeg on  reede, 3. aprill.  

Kui sa soovid, siis sinu jutt on võimalik hiljem saata konkursile, mille koht täpsem info on siin: https://www.elk.ee/?page_id=38564


27.03 loodusõpetuse õppimise päev
Palju miljoneid aastaid elasid taimed ja loomad vees. Selle kohta lugesid ja tegid ülesandeid eelmisel nädalal 
Täna loed selle kohta, millal ja kuidas hakkas arenema elu maismaal. 

Kontrolli oma teadmisi eelmisel korral õpitu kohta (järjesta sedelid toimumise järjekorras): https://learningapps.org/watch.php?v=p5ss2vjnt16&allowFullscreen=1 

Loe ja vaata videot uue osa kohta siit: https://www.taskutark.ee/m/elu-arenemine-maismaal/ 

Vaata ja kuula (video pikkus 4.40) - 7 fakti dinosaurustest:  https://www.youtube.com/watch?v=0w6_t6hhdyo  

Kas tunned dinosaurusi? Proovi leida õiged paarid: https://learningapps.org/136478  

TEE LIIKUMISPAUS 

Ole valmis järgnev töö mulle täna suuliselt esitama.  Osadele lastele helistan alates kella 12.30-st. Kui pead minu kõnet ootama, siis saad sellest teada e-kooli koduste tööde alt.  
Vasta järgnevatele küsimustele vihikusse TÄISLAUSEGA. Küsimusi ära ümber kirjuta. 
Küsimustele vasta eelnevalt loetud ja kuulatud materjali põhjal. Kasutada võid kõiki abimaterjale tänasest ja eelmisest tunnist (20.03). 

 Kirjuta vihikusse pealkirjaks “Elu arenemine Maal”.    
    1. Kes olid esimesed elusolendid Maal? 
    2. Kus elasid maakera esimesed elusolendid? 
    3. Millal tekkisid esimesed maismaataimed? 
    4. Mida oli selleks vaja, et loomad saaksid asuda elama maismaale? 
    5. Kes olid esimesed loomad maismaal? 
    6. Kes on olnud suurimad kunagi maismaal elanud loomad? 
    7. Millal tekkisid esimesed metsad? 
    8. Mille poolest erinesid esimesed metsad tänapäeva metsadest? 
    9. Mis on kõige levinum eksiarvamus dinosauruste kohta? 
    10. Mis võis olla dinosauruste väljasuremise põhjuseks?
Kui soovid, sõid lisaks lugeda ja lahendada teema kohta ülesandeid Õpiq keskkonnas. 
TEE LIIKUMISPAUS 

Loovülesanne 
Eelmisel korral pidid kujutama esimest looma Maal. Kui sul on töö pooleli, siis lõpeta see.  
Tee täna oma tööst pilt ja lae see üles Padlet veebitahvlile, et saaksime vaadata, mida põnevat keegi tegi. Seekord on veebitahvel veidi teistsuguse kujundusega
Enne, kui postitama hakkad, loe läbi järgnev info: 
  1. Otsi Padletist üles oma nimi (liigu kasti allosas oleva liuguri abil paremale). 
  2. Ava plussmärgile vajutades oma nime alt uus aken 
  3. Kirjuta looma nimetus (selle võid ise välja mõelda) ja seejärel lisa pilt 
  4. Mine siia veebitahvlile ja alusta tööd: https://padlet.com/digiope123/i7n3z0pmt3u0   
NB! Kui sul on 13.03 kunstitöö esitamata, siis otsi blogist õige veebitahvli link üles ja tee töö ära!

26.03 lõimutud ainete tunniplaan
Oma tänaseid ülesandeid vaata kooli blogist. Leiad need siit: http://rgtallinna.blogspot.com/2020/03/neljapaev-26-marts-loimitud-ainete.html
Lisaks vaata e-koolist üle kõik tegemata ülesanded ja tee need tänase päeva jooksul järele. Kui saad mult kirja, et eilne matemaatika töö on vaja parandada, siis tee ka see ära

25.03 matemaatika õppimise päev

ÜHIKUTE TEISENDAMINE 
Pindala ja pindalaühikud 
Vaata  animatsiooni ja tee kaasa https://www.geogebra.org/m/NCUFVKpF  
Liigu animatsioonis mööda slaide edasi ja vajadusel täida saadud korraldused, näiteks liiguta liugurit. Üle-ekraani vaatamiseks vajuta ümmargust valget nuppu all paremal servas 
Veel saad lugeda pindalaühikute kohta siit: http://matemaatika.edu.ee/sisu/0134/index.html  
Ülesanded vihikusse lahendamiseks 
Õ ül 507 vaata joonist ja vasta küsimustele 1.-3. suuliselt ning küsimus 4. kirjalikult. 
Õ ül 508, 509, 525 ja 526 lahenda vihikusse 

TEE VAHETUND 

Harjuta veel 
Ühenda samaväärsed pindalaühikud (1): https://learningapps.org/view3223385 
Ühenda samaväärsed pindalaühikud (2)  https://learningapps.org/view3104594 

TEE VAHETUND 

Soorita Miksikese ONKONT  ühikute teisendamise kohta.
Tee vajalikud parandused. 

TEE VAHETUND 

Harjuta peastarvutamist 10Monkeys keskkonnas 
Logi sissekasutajanimeks ACBees- ja perekonnanimi (kirjuta kokku ja väikeste tähtedega, kindlasti ette ACB suurte tähtedega), parooliks 1cklass. Näiteks: ACBmarimurakas ja 1cklass
Kui sa sisse ei saa, siis võta minuga kindlasti ühendust!
Vali ülesandeid teema alt 0-1000  
Ülesandeid saad lahendada 14.00-ni.

24.03 lõimitud ainete tunniplaan
Vaata ülesandeid kooli blogist: http://rgtallinna.blogspot.com/2020/03/teisipaev-24-marts-loimitud-ainete.html

23.03 eesti keele õppimise päev

1. Õ lk 154-155 lugeda.
2. Vasta loetud teksti põhjal küsimustele siin: https://forms.gle/VeTZszEocnuweCfz9   
3. Missugused ametid on teatris töötajatel? Kirjuta harjutuste vihikusse. Harjutuse pealkirjaks kirjutaAmetid teatris”.
Teatritöötajate ameteid saad vaadata näiteks siit: https://www.rakvereteater.ee/teater-inimesed?field_department_target_id=75
Kui sa ei tea, mida mõni ametinimetus tähendab, siis vaata tähendust ÕS-ist (https://www.eki.ee/dict/qs/)
4. Jätka TV harjutusega 48. Sellest ülesandes tuleb tekst läbi lugeda ja küsimustele vastata.
5. Kirjuta siia tabelisse, kelleks sina saada tahad ja mida arvavad sellest sinu vanemad: https://docs.google.com/document/d/1hhPXlAHHtnM8H0J6t62mIsLrUQ4J5tn0cLwHWcEbrbY/edit?usp=sharing
6. Loe Õ lk 155 alt läbi teema “Nimi ja nimetus, soovi korral loe lisamaterjali: https://www.taskutark.ee/m/kas-nimi-voi-nimetus/ 
7. Tee ära TV h 46 ja 47. Harjutuse 46 juures kasuta internetiotsingut, kui sa ei oska kirjutada ametite juurde sobivaid nimesid 
 8. Õpi Õ lk 154-155 pala jutustama ja tee sellest telefoni video või helisalvestis.

Lisaülesanded: kui oled läbi lugenud mõne raamatu, siis kirjuta sellest siia tutvustus: https://forms.gle/xnyn4z4a6gYAciJA9  
Lasteekraani lehel on raamaturiiul, mis on täis audioraamatuid. Mine siia lehele: https://lasteekraan.err.ee . Kui kerid veidi alla poole, siis leiadki raamaturiiuli 
Seal leheküljel saad lugeda ka “Tähekest” ja leiad muud põnevat. 

20.03 loodus+eesti keel+matemaatika+kunst
Tänase päeva ülesanne on lahendada erinevaid ülesandeid ühe teksti põhjal. 

Lugemistest loetu põhjal: https://forms.gle/3aTXAsbsxhbKfntG6

Arvutamine: 
1) Liida kokku kõik numbritega kirjutatud arvud tekstis (jäta miljonid välja). Jaga tulemus 5-ga. Arvuta kirjalikult. Arvutuskäik kirjuta vihikusse. 
2)Arvuta, kui kaua läks aega pärast Maa tekkimist selle ajani, mil elu vees oli juba mitmekesine. Arvutuskäik ja vastus kirjuta vihikusse. Vihikuid kontrollime koolis.

Loovülesanne: kujuta ühte või mitut esimest looma Maal. Tehnika, materjalid ja töövahendid vali ise (võib olla joonistus, maal, kollaaž või hoopis skulptuur).  
Loomaks  võib olla meduus, merekarp, käsn, tigu või hoopis mõni muu põnev loom.  
Kasuta oma fantaasiat, sest keegi meist ei tea täpselt, missugused võisid kõik ürgsed loomad välja näha. Võta pilt kaasa, kui tuled uuesti kooli. 

NB! Kui soovid osaleda metsaviktoriinil, mille info eile e-kooli kirjutasin, siis küsi minu käest kood

19.03 eesti keel
Õ lk 151 loe läbi teemaLause 
TV lk 37 h 45. Kontrollimine koolis

19.03 matemaatika
Abimaterjal   
Ristküliku ja ruudu pindala: https://www.youtube.com/watch?v=fgZspRiqdhs  
Õ lk 133, 134 ja 139 valemid

Võimalusel mängige koos pere, sõprade, õe või vennaga KULDVILLAKUT: https://jeopardylabs.com/play/ristkliku-ja-ruudu-mbermt-ning-pindala   

Lahenda TV ül 137 ja 139  

19.03 loodusõpetus 

Soovitluslik enne testi  
Võimalusel mängige koos pere, sõprade, õe või vennaga KULDVILLAKUT: https://jeopardylabs.com/play/kuldvillak2325  

Kohustuslik ülesanne:
Quizizz test - mine juba tuttavasse keskkonda join.quizizz.com, sisesta oma ees- ja perekonnanimi ja mängu kood: 741172
NB! Vulkaanipildile klikkides saad seda suurendada, et näha paremini numbreid!

LISAÜLESANNE NEILE, KES SOOVIVAD:
Metsaviktoriin. Klassidele põnevad auhinnad. Vastamine kestab 15. aprillini. 
Igal lapsel on oma kood, enne vastamist küsi õpetajalt enda kood!
18.03 eesti keel
Lugemisharjutus töövihikust 
TV lk 35-37 h 44, kontrollimine koolis 
NB! Juttu kirjutama ei pea h 44 lõpus 
Soovi korral/võimalusel võid vaadata kas üksi või koos perega filmi “Arabella, mereröövli tütar”  

18.03 matemaatika
Kohustuslik: TV ül 134 – tee endale voltimise läbiproovimiseks paberist näidis, seejärel lahenda ülesanne. TV ül 136

Siit leiad lahendamiseks täpsemad juhised:  https://docs.google.com/document/d/1sTyT0AJqlEfklwQf412F0eO-JyHxYVkMhA152MoIr8o/edit?usp=sharing

17.03 eesti keel ja loodusõpetus
  • Soorita kontrolltöö. Lahendamine võtab aega umbes pool tundi. Kontrolltöö link on avatud järeltöödeks kuni 20.03. Töö asub SIIN: https://forms.gle/G7WRFjNdn3VBrRRTA 
  • Ära alusta tööd viimasel minutil, sest siis ei pruugi valmis jõuda ja jääb liiga vähe aega küsimustele keskendumiseks. 
  • Töö tee täiesti iseseisvalt!
  • Loe loodusõpetuse õpikust looduskatastroofide kohta lk 89-91 ja vasta loetu põhjal/abil loodusõpetuse TV lk 52 küsimustele 1-3
  • Otsi infot ühe loodusõnnetuse kohta raamatutest, internetist või ajalehtedest. Kui leiad, lisa juurde ka pilt. 
    Lisa ülevaade siia veebitahvlile:  https://padlet.com/digiope123/f838upgzdjts Loe läbi tööjuhend, mis on veebitahvli ülaosas ja vaata õpetaja näidetSealt saad täpselt teada, mis peab postituses olemas olema. Üleval  pool on Padleti tahvlile info lisamise juhend. Vajadusel kasuta ka seda!
17.03 matemaatika ülesanded 
Otsi Miksikese pranglimisest üles õige võistlusväljak ja harjuta peastarvutamist!
Õigele võistlusväljakule jõudmiseks vali  PRANGLIMINE, seejärel VÕISTLUSVÄLJAK  ja seejärel otsi loetelust RG 4. klass
Võistlusväljak on avatud reedeni.


16.03  eesti keele ülesanded
Tegusõnade kordamine

Tegusõnad: https://learningapps.org/631319

Tegusõna pöördelised vormid, tegusõna olevik ja minevik: https://learningapps.org/2218685
 
Taskutarga testid:  https://www.taskutark.ee/m/tegusonad/  

Miksikese ONKONT - logi sisse ja soorita onkont. NB! Onkontis sõna "antonüüm" tähendab vastandsõna.

16.03 matemaatika ülesanded

Ristküliku ümbermõõdu ja pindala arvutamine, tööleht: https://forms.gle/pf9G6a4EzTYubu496

13.03 kunst/eesti keel/emakeelepäeva tähistamine koolis  

Lugesid läbi ühe Eesti rahvajutu ja õppisid seda jutustama. Joonista sama rahvajutu kohta pilt ja lisa siia Padlet veebitahvlile:   https://padlet.com/digiope123/5m27k4t4mqir


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Päev Tootsi-aegset koolielamust

Saime eheda tunde sellest, milline oli 19.–20. sajandi vahetuse kooliõpilase päev. Läbisime sellised koolitunnid nagu usuõpetus, ilukiri, lu...