Koduse õppimise meelespea
- Edaspidi õpid igal päeval erinevaid aineid. Näiteks esmaspäev on eesti keele päev, kolmapäev matemaatikapäev jne.
- Vaata igal hommikul kell 10 e-kooli või blogisse.
- Koosta endale päevaplaan, kuhu lisad lisaks õppimisele ka söögi- ja liikumispausid.Siin on valik liikumispause: http://rgtallinna.blogspot.com/2020/03/made-with-padlet.html
- Päevaplaan pane nähtavale kohale.
- Pea päevaplaanist kinni!
- Õppetöö soovituslik lõpp on 15.00. Kui selleks ajaks on kidagi tegemata ja e-koolis MA, siis püüa ülesanne järgmisel päeval järele teha.
- Ära jäta õppimist viimasele minutile!
- Kui mõne ülesande lahendamisega on raskusi, siis võta kohe minuga ühendust (helista või kirjuta e-kooli, kasuta jututoa võimalust).
*Sõpradega ja õpetajaga suhtlemiseks võid kasutada jututuba:
http://backchannelchat.com/Backchannel/brl1l
- Sisesta oma nimi (display name).
- Kood on olemas.
- START
https://8x8.vc/235280611/videotund
Kui tundi või järeleaitamist ei toimu, siis saad seal sõpradega suhelda.
*Kui oled lugenud läbi mõne raamatu, siis kirjuta kokkuvõte sellest siia: https://forms.gle/ZCLFzXv41V14CHQQ9
*Padletti kirjutamine ja pildi lisamise juhend: https://docs.google.com/presentation/d/1R5emZmjyt0ro9U065kqWe-SQWSKcJUPuHTPqD2HX5_o/edit?usp=sharing
* Padletti lisamise videojuhend: https://www.youtube.com/watch?v=nOo9a4G7v-M&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0f2PxqjTBFYr9gPic2q_hYAZPhxZmIWfrwnzPbWMLkvfRld8gb_7Wola8
31.03 lõimitud ainete päev
Täna on lõimitud õppe päev ja tänase tunniplaani leiad SIIT.
Asjaosalistele tuletan meelde, et täna on järeltööde tegemiseks piisavalt aega.
Vaadake e-koolist, mis on vaja õpetajale saata, muuta või järele teha ja ajage täna oma asjad korda!
NB! Ära unusta, et reedel on jutu esitamise tähtaeg. Kui sa eile jutu puhtandi kirjutamist veel ei alustanud, saad täna sellega tegeleda.
30.03 eesti keele päev
Võimalusel prindi endale tänased töölehed välja.
1. Loe tekst ja vasta teksti lõpus olevatele küsimustele.
Tänase lugemisteksti ja küsimused leiad, kui vajutad SIIA
Kui tekst loetud ja vihikusse küsimustele vastatud, siis mine edasi järgmise ülesande juurde.
Osadelt lastelt küsin täna vastuseid. Vaata e-koolist, kas pead saatma pildi või minu kõnet ootama.
2. Mõtle ise jutt.
Lugu võib olla naljakas, fantastiline, õudne, realistlik, muinasjutuline – just selline, nagu sinul välja tuleb.
- Pane mustandipaberile märksõnadena kirja loo tegelased, loo toimumise koht ja aeg, mõni põnev sündmus, millest loos juttu tuleb. Kasuta selleks abilehte, mille leiad klikkides SIIA
- Kui jutu eeltöö on tehtud, siis kirjuta loo mustand paberile.
- Kui mustand on valmis, siis tee mustandis vajalikud parandused ja täiendused selle kontroll-lehe abil, milleni jõuad, kui klikid SIIA
- Lase jutu mustandit lugeda sõbral, emal, isal või õpetajal (saada sõbrale või õpetajale pilt).
- Pärast vajalikke parandusi kirjuta loo puhtand endanimelisse dokumenti.
Enda dokumendi leiad SIIT.
Jutu puhtandi esitamise tähtaeg on reede, 3. aprill.
Kui sa soovid, siis sinu jutt on võimalik hiljem saata konkursile, mille koht täpsem info on siin: https://www.elk.ee/?page_id=38564
Palju miljoneid aastaid elasid taimed ja loomad vees. Selle kohta lugesid ja tegid ülesandeid eelmisel nädalal.
Täna loed selle kohta, millal ja kuidas hakkas arenema elu maismaal.
Kontrolli oma teadmisi eelmisel korral õpitu kohta (järjesta sedelid toimumise järjekorras): https://learningapps.org/watch.php?v=p5ss2vjnt16&allowFullscreen=1
Vaata ja kuula (video pikkus 4.40) - 7 fakti dinosaurustest: https://www.youtube.com/watch?v=0w6_t6hhdyo
TEE LIIKUMISPAUS
Ole valmis järgnev töö mulle täna suuliselt esitama. Osadele lastele helistan alates kella 12.30-st. Kui pead minu kõnet ootama, siis saad sellest teada e-kooli koduste tööde alt.
Vasta järgnevatele küsimustele vihikusse TÄISLAUSEGA. Küsimusi ära ümber kirjuta.
Küsimustele vasta eelnevalt loetud ja kuulatud materjali põhjal. Kasutada võid kõiki abimaterjale tänasest ja eelmisest tunnist (20.03).
Kirjuta vihikusse pealkirjaks “Elu arenemine Maal”.
- Kes olid esimesed elusolendid Maal?
- Kus elasid maakera esimesed elusolendid?
- Millal tekkisid esimesed maismaataimed?
- Mida oli selleks vaja, et loomad saaksid asuda elama maismaale?
- Kes olid esimesed loomad maismaal?
- Kes on olnud suurimad kunagi maismaal elanud loomad?
- Millal tekkisid esimesed metsad?
- Mille poolest erinesid esimesed metsad tänapäeva metsadest?
- Mis on kõige levinum eksiarvamus dinosauruste kohta?
- Mis võis olla dinosauruste väljasuremise põhjuseks?
Kui soovid, sõid lisaks lugeda ja lahendada teema kohta ülesandeid Õpiq keskkonnas.
TEE LIIKUMISPAUS
Loovülesanne
Eelmisel korral pidid kujutama esimest looma Maal. Kui sul on töö pooleli, siis lõpeta see.
Tee täna oma tööst pilt ja lae see üles Padlet veebitahvlile, et saaksime vaadata, mida põnevat keegi tegi. Seekord on veebitahvel veidi teistsuguse kujundusega.
Enne, kui postitama hakkad, loe läbi järgnev info:
- Otsi Padletist üles oma nimi (liigu kasti allosas oleva liuguri abil paremale).
- Ava plussmärgile vajutades oma nime alt uus aken.
- Kirjuta looma nimetus (selle võid ise välja mõelda) ja seejärel lisa pilt.
- Mine siia veebitahvlile ja alusta tööd: https://padlet.com/digiope123/i7n3z0pmt3u0
NB! Kui sul on 13.03 kunstitöö esitamata, siis otsi blogist õige veebitahvli link üles ja tee töö ära!
26.03 lõimutud ainete tunniplaan
Oma tänaseid ülesandeid vaata kooli blogist. Leiad need siit: http://rgtallinna.blogspot.com/2020/03/neljapaev-26-marts-loimitud-ainete.html
Lisaks vaata e-koolist üle kõik tegemata ülesanded ja tee need tänase päeva jooksul järele. Kui saad mult kirja, et eilne matemaatika töö on vaja parandada, siis tee ka see ära
25.03 matemaatika õppimise päev
ÜHIKUTE TEISENDAMINE
Pindala ja pindalaühikud
Liigu animatsioonis mööda slaide edasi ja vajadusel täida saadud korraldused, näiteks liiguta liugurit. Üle-ekraani vaatamiseks vajuta ümmargust valget nuppu all paremal servas.
Ülesanded vihikusse lahendamiseks:
Õ ül 507 vaata joonist ja vasta küsimustele 1.-3. suuliselt ning küsimus 4. kirjalikult.
Õ ül 508, 509, 525 ja 526 – lahenda vihikusse.
Siin on ülesannete lahendamise täpsemad juhised: https://docs.google.com/document/d/1c6y1OQ4E5l2tD45OneVZbwksoHRrxAUneYpY6FYEz2c/edit?usp=sharing
TEE VAHETUND
Harjuta veel
TEE VAHETUND
Soorita Miksikese ONKONT ühikute teisendamise kohta.
Kontrolli eelmisel nädalal tehtud TV ül 136 ja 137 vastused: https://rakgym-my.sharepoint.com/:w:/g/personal/kristiinaleppik_rakgym_edu_ee/Ea_tI_dkAWxLmf3m2cEU6PgB4TxQVFImtR6w52HykM-a2w?e=XKZcaO
Tee vajalikud parandused.
TEE VAHETUND
Harjuta peastarvutamist 10Monkeys keskkonnas
Logi sisse – kasutajanimeks ACBees- ja perekonnanimi (kirjuta kokku ja väikeste tähtedega, kindlasti ette ACB suurte tähtedega), parooliks 1cklass. Näiteks: ACBmarimurakas ja 1cklass
Kui sa sisse ei saa, siis võta minuga kindlasti ühendust!
Vali ülesandeid teema alt 0-1000
Ülesandeid saad lahendada 14.00-ni.
24.03 lõimitud ainete tunniplaan
Vaata ülesandeid kooli blogist: http://rgtallinna.blogspot.com/2020/03/teisipaev-24-marts-loimitud-ainete.html
23.03 eesti keele õppimise päev
1. Õ lk 154-155 lugeda.
2. Vasta loetud teksti põhjal küsimustele siin: https://forms.gle/VeTZszEocnuweCfz9
3. Missugused ametid on teatris töötajatel? Kirjuta harjutuste vihikusse. Harjutuse pealkirjaks kirjuta “Ametid teatris”.
Teatritöötajate ameteid saad vaadata näiteks siit: https://www.rakvereteater.ee/teater-inimesed?field_department_target_id=75
Teatritöötajate ameteid saad vaadata näiteks siit: https://www.rakvereteater.ee/teater-inimesed?field_department_target_id=75
Kui sa ei tea, mida mõni ametinimetus tähendab, siis vaata tähendust ÕS-ist (https://www.eki.ee/dict/qs/)
20.03 loodus+eesti keel+matemaatika+kunst
4. Jätka TV harjutusega 48. Sellest ülesandes tuleb tekst läbi lugeda ja küsimustele vastata.
5. Kirjuta siia tabelisse, kelleks sina saada tahad ja mida arvavad sellest sinu vanemad: https://docs.google.com/document/d/1hhPXlAHHtnM8H0J6t62mIsLrUQ4J5tn0cLwHWcEbrbY/edit?usp=sharing
6. Loe Õ lk 155 alt läbi teema “Nimi ja nimetus”, soovi korral loe lisamaterjali: https://www.taskutark.ee/m/kas-nimi-voi-nimetus/
7. Tee ära TV h 46 ja 47. Harjutuse 46 juures kasuta internetiotsingut, kui sa ei oska kirjutada ametite juurde sobivaid nimesid.
8. Õpi Õ lk 154-155 pala jutustama ja tee sellest telefoni video või helisalvestis.
Lisaülesanded: kui oled läbi lugenud mõne raamatu, siis kirjuta sellest siia tutvustus: https://forms.gle/xnyn4z4a6gYAciJA9
Lasteekraani lehel on raamaturiiul, mis on täis audioraamatuid. Mine siia lehele: https://lasteekraan.err.ee . Kui kerid veidi alla poole, siis leiadki raamaturiiuli.
Seal leheküljel saad lugeda ka “Tähekest” ja leiad muud põnevat.
Tänase päeva ülesanne on lahendada erinevaid ülesandeid ühe teksti põhjal.
Arvutamine:
1) Liida kokku kõik numbritega kirjutatud arvud tekstis (jäta miljonid välja). Jaga tulemus 5-ga. Arvuta kirjalikult. Arvutuskäik kirjuta vihikusse.
2)Arvuta, kui kaua läks aega pärast Maa tekkimist selle ajani, mil elu vees oli juba mitmekesine. Arvutuskäik ja vastus kirjuta vihikusse. Vihikuid kontrollime koolis.
1) Liida kokku kõik numbritega kirjutatud arvud tekstis (jäta miljonid välja). Jaga tulemus 5-ga. Arvuta kirjalikult. Arvutuskäik kirjuta vihikusse.
2)Arvuta, kui kaua läks aega pärast Maa tekkimist selle ajani, mil elu vees oli juba mitmekesine. Arvutuskäik ja vastus kirjuta vihikusse. Vihikuid kontrollime koolis.
Kirjuta arvutusülesannete lõppvastused siia tabelisse: https://docs.google.com/document/d/1xM7tqZBzZYAzPEeAh0poM9nH3UbOjZzZrOrKsiU3shM/edit?usp=sharing
Loovülesanne:
kujuta ühte või mitut esimest looma Maal. Tehnika, materjalid ja
töövahendid vali ise (võib olla joonistus, maal, kollaaž või hoopis
skulptuur).
Loomaks võib olla meduus, merekarp, käsn, tigu või hoopis mõni muu põnev loom.
Kasuta
oma fantaasiat, sest keegi meist ei tea täpselt, missugused võisid kõik
ürgsed loomad välja näha. Võta pilt kaasa, kui tuled uuesti kooli.
NB! Kui soovid osaleda metsaviktoriinil, mille info eile e-kooli kirjutasin, siis küsi minu käest kood19.03 eesti keel
Õ lk 151 loe läbi teema “Lause”
TV lk 37 h 45. Kontrollimine koolis.
19.03 matemaatika
Abimaterjal
Ristküliku ja ruudu pindala: https://www.youtube.com/watch?v=fgZspRiqdhs
Ruudu pindala: https://www.youtube.com/watch?v=c2V99R_eMKs
Õ lk 133, 134 ja 139 valemid
Võimalusel mängige koos pere, sõprade, õe või vennaga KULDVILLAKUT: https://jeopardylabs.com/play/ristkliku-ja-ruudu-mbermt-ning-pindala
Lahenda TV ül 137 ja 139
Töövihiku ülesannete lahendamise juhendid: https://docs.google.com/document/d/1OM3QMCDJCF26hX2XQCJJnczpxsEynGEQGKfR5zVo4B8/edit?usp=sharing
19.03 loodusõpetus
Soovitluslik enne testi:
Võimalusel mängige koos pere, sõprade, õe või vennaga KULDVILLAKUT: https://jeopardylabs.com/play/kuldvillak2325
Põnev videosalvestus vulkaanidest: https://drive.google.com/file/d/15gtGnb55SgEZ_n1xWVHM0g_nUc-f_8CM/view?usp=sharing
Kohustuslik ülesanne:
Quizizz test - mine juba tuttavasse keskkonda join.quizizz.com, sisesta oma ees- ja perekonnanimi ja mängu kood: 741172
NB! Vulkaanipildile klikkides saad seda suurendada, et näha paremini numbreid!
LISAÜLESANNE NEILE, KES SOOVIVAD:
Metsaviktoriin. Klassidele põnevad auhinnad. Vastamine kestab 15. aprillini.
Igal lapsel on oma kood, enne vastamist küsi õpetajalt enda kood!
Vastamine siin: https://loodusegakoos.ee/metsakool/metsaviktoriin
Lugemisharjutus töövihikust
TV lk 35-37 h 44, kontrollimine koolis
NB! Juttu kirjutama ei pea h 44 lõpus.
Soovi korral/võimalusel võid vaadata kas üksi või koos perega filmi “Arabella, mereröövli tütar”
18.03 matemaatika
- Abimaterjal, kui ei oska lahendada:
- Ristküliku ja ruudu pindala: https://www.youtube.com/watch?v=fgZspRiqdhs
- Ruudu pindala: https://www.youtube.com/watch?v=c2V99R_eMKs
- KULDVILLAK: https://jeopardylabs.com/play/ristkliku-ja-ruudu-mbermt-ning-pindala
- Õpiku materjal: Õ lk 133, 134 ja 139 valemid
Siit leiad lahendamiseks täpsemad juhised: https://docs.google.com/document/d/1sTyT0AJqlEfklwQf412F0eO-JyHxYVkMhA152MoIr8o/edit?usp=sharing
17.03 eesti keel ja loodusõpetus
- Soorita kontrolltöö. Lahendamine võtab aega umbes pool tundi. Kontrolltöö link on avatud järeltöödeks kuni 20.03. Töö asub SIIN: https://forms.gle/G7WRFjNdn3VBrRRTA
- Ära alusta tööd viimasel minutil, sest siis ei pruugi valmis jõuda ja jääb liiga vähe aega küsimustele keskendumiseks.
- Töö tee täiesti iseseisvalt!
- Loe loodusõpetuse õpikust looduskatastroofide kohta lk 89-91 ja vasta loetu põhjal/abil loodusõpetuse TV lk 52 küsimustele 1-3
- Otsi infot ühe loodusõnnetuse kohta raamatutest, internetist või ajalehtedest. Kui leiad, lisa juurde ka pilt.
Otsi Miksikese pranglimisest üles õige võistlusväljak ja harjuta peastarvutamist!
Õigele võistlusväljakule jõudmiseks vali PRANGLIMINE, seejärel VÕISTLUSVÄLJAK ja seejärel otsi loetelust RG 4. klass
Võistlusväljak on avatud reedeni.
16.03 eesti keele ülesanded
Tegusõnade kordamine
Tegusõnad: https://learningapps.org/631319
Tegusõna pöördelised vormid, tegusõna olevik ja minevik: https://learningapps.org/2218685
Taskutarga testid: https://www.taskutark.ee/m/tegusonad/
Miksikese ONKONT - logi sisse ja soorita onkont. NB! Onkontis sõna "antonüüm" tähendab vastandsõna.
16.03 matemaatika ülesanded
Ristküliku ümbermõõdu ja pindala arvutamine, tööleht: https://forms.gle/pf9G6a4EzTYubu496
13.03 kunst/eesti keel/emakeelepäeva tähistamine koolis
Lugesid läbi ühe Eesti rahvajutu ja õppisid seda jutustama. Joonista sama rahvajutu kohta pilt ja lisa siia Padlet veebitahvlile: https://padlet.com/digiope123/5m27k4t4mqir
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar